2 Σεπ 2010

Κι αν χαθεί το φιλότιμο και η ευσυνειδησία;


Συμμετείχα ως εξεταστής σε επιτροπή φυσικώς αδυνάτων κατά τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Οι επιτροπές αυτές εξετάζουν προφορικά όσους υποψήφιους αδυνατούν να εξεταστούν γραπτά στις πανελλαδικές εξετάσεις για διάφορους λόγους (αναπηρίες, δυσλεξία κλπ) και βαθμολογούν τους υποψήφιους αμέσως μετά την εξέταση.
Αποτελούνται από 3 άτομα, δύο εξεταστές και έναν αναβαθμολογητή σε περίπτωση που προκύψει διαφορά στη βαθμολογία των δύο βαθμολογητών.

Στη συγκεκριμένη επιτροπή εξετάσαμε 6 υποψήφιους...

και δεδομένης της ιδιομορφίας της εξέτασης, η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν 7 ώρες.

Ποια είναι η αμοιβή για αυτήν τη ψυχοφθόρα και ιδιαίτερα ευαίσθητη διαδικασία;
19,9 ευρώ !!! καθαρά

Θα μου πείτε βέβαια εύλογα:
"για τα χρήματα πήγες;"
Η απάντηση είναι ΟΧΙ αλλά αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι η πιο κρίσιμη και ευαίσθητη διαδικασία στις πανελλαδικές εξετάσεις πρέπει να επαφίεται στο φιλότιμο και την ευσυνειδησία κάποιων εκπαιδευτικών.

Και να λήψει το φιλότιμο και η ευσυνειδησία;

Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι ένα από τα πολλά που αποδεικνύουν την άποψη και τη στάση που έχει η εκάστοτε πολιτεία για την εκπαίδευση γενικότερα.
Με τέτοιες προϋποθέσεις και συνθήκες δε μπορούμε να περιμένουμε "θαύματα" και ριζικές αλλαγές στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.